Συγκρότηση της Παιδαγωγικής Ομάδας Εργασίας Erasmus+, η οποία αφορά το πρόγραμμα με τίτλο «Animal Assisted Education for Disabled Students» και κωδικό 2021-1-EL01-KA210-SCH-000 031305, ως εξής:

  1. Αντωνίου Χρήστος ΠΕ11
  2. Αγγελάκη Ελένη ΠΕ71
  3. Οφίδου Ηλιάνα ΠΕ23
  4. Αλεξίου Βασιλική ΠΕ02
  5. Ευγγέλου Ευδοκία ΠΕ02
  6. Μπαλαούρας Ανδρέας ΠΕ08
  7. Λάιου Μαρία ΠΕ11
  8. Κλωστράκη Άννα ΠΕ29

Στο πλαίσιο του Erasmus+ Project: 2021-1-EL01-KA210-SCH-000031305 με τίτλο Animal Assisted Education for Disabled Students. Οι μαθητές του σχολείου μας επισκέφθηκαν τον ζωολογικό κήπο Θεσσαλονίκης με μεγάλο ενθουσιασμό! Εκεί, είδαν από κοντά διάφορα ζώα, έμαθαν για τις διατροφικές τους συνήθειες και εντόπισαν τις διαφορές τους αναφορικά με το χρώμα, το μέγεθος κτλ.

Στο πλαίσιο του Erasmus+ Project: 2021-1-EL01-KA210-SCH-000031305 με τίτλο Animal Assisted Education for Disabled Students. Υποδεχθήκαμε στο σχολείο μας τον κ. Αναστασιάδη Θωμά, εκπαιδευτή σκύλων, ο οποίος μας ανέλυσε τη συμπεριφορά των σκύλων. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε ύστερα από αίτημα των γονέων καθώς αρκετοί είναι οι μαθητές που παρουσιάζουν φοβία προς τα συγκεκριμένα ζώα. Έτσι, είχαν την ευκαιρία να εξοικειωθούν με την έννοια του σκύλου, σε ασφαλή χώρο και να χτίσουν μία νέα σχέση με τον «καλύτερο φίλο του ανθρώπου»! Τέλος, οι μαθητές συμμετείχαν σε εκπαιδευτικά παιχνίδια καθώς μετρούσαν, συνέκριναν και εντόπιζαν διαφορές μεταξύ σκύλων που τους παρουσιάζονταν μέσω εικόνας.

Στο πλαίσιο του Erasmus+ Project: 2021-1-EL01-KA210-SCH-000031305 με τίτλο Animal Assisted Education for Disabled Students. Στις 02/11/2022 είχαμε την ευκαιρία να επισκεφθούμε την Κτηνιατρική Κλινική Κατερίνης!                              

 1. Οι μαθητές είδαν από κοντά ζωάκια που νοσηλεύονται, ξεναγήθηκαν σε όλους τους χώρους παρατηρώντας τα ανάλογα μηχανήματα και όλο τον εξοπλισμό που χρειάζονται τα κατοικίδια στην καθημερινότητά τους! Θέλουμε να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα την κα Ασημίνα Λιμπανοβνού που αποδέχτηκε εγκάρδια και άμεσα την πρότασή μας, αλλά και το προσωπικό που μας φιλοξένησε με τον καλύτερο τρόπο και μας προσέφερε γλυκίσματα.                                                                                          

2. Στη συνέχεια, κάναμε περίπατο στο πάρκο Κατερίνης όπου οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με τη φύση αλλά και με τα ζωάκια. Συγκεκριμένα, τάισαν, μέτρησαν και έπαιξαν με τα κουνελάκια που φιλοξενούνται σε ανάλογο χώρο. Επίσης, είδαν από κοντά δύο ομοιώματα ζώων σε μεγάλο μέγεθος όπου είχαν την ευκαιρία να τα περιεργαστούν από κοντά, να τα συγκρίνουν και να μάθουν πληροφορίες για τα χαρακτηριστικά τους.

3. Τέλος επισκεφτήκαμε το pet-shop center για ένα ξεχωριστό μάθημα διδασκαλίας που χρησιμοποιεί πουλιά και ψάρια μπορεί να ενσωματώνει τις μαθηματικές έννοιες σε ένα περιβάλλον που είναι ευχάριστο και διασκεδαστικό για τους μαθητές. Εδώ βλέπουμε τη δημιουργία ενός σχεδίου μαθήματος για μαθηματικά με θέμα τα πουλιά και τα ψάρια:Θέμα: Μαθηματικά με Πουλιά και Ψάρια  Οι στόχοι είναι , να εισαγάγουμε τις μαθηματικές έννοιες μέσα από το ενδιαφέρον για την παρατήρηση των πουλιών και των ψαριών, να αναπτύξουμε δεξιότητες χρήσης των μαθηματικών σε πρακτικά παραδείγματα, να ενθαρρύνουμε τη σκέψη και τη συνεργατική εργασία μεταξύ των μαθητών. Πιο συγκεκριμένα τα παιδιά γνωρίζουν τις βασικές έννοιες των αριθμών μέσα από παιχνίδια και δραστηριότητες με θέμα τα πουλιά και τα ψάρια, εξοικειώνονται με τον τρόπο μέτρησης και σύγκρισης αντικειμένων και εφαρμόζουν απλές αριθμητικές δεξιότητες όπως η πρόσθεση και η αφαίρεση σε προβλήματα που σχετίζονται με πουλιά και ψάρια με την χρήση των εικόνων.

Στο πλαίσιο του Erasmus+ Project: 2021-1-EL01-KA210-SCH-000031305 με τίτλο Animal Assisted Education for Disabled Students. Το Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Κατερίνης σε συνεργασία με το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης Ειδικό Νηπιαγωγείο και το ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ Κατερίνης πραγματοποίησε το βιωματικό εργαστήρι «Θεραπευτική Αγκαλιά»! Γονείς και μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τα σκυλάκια Άξελ, Πόθο και Διώνη! Οι γονείς ενημερώθηκαν περαιτέρω για τη σχέση παιδιού – σκύλου ενώ οι μαθητές με καθαρά βιωματικό τρόπο μπόρεσαν να έρθουν σε επαφή με τα τρία σκυλάκια που είχαν διαφορετικά χαρακτηριστικά μεταξύ τους (ράτσα, μέγεθος, χρώμα, συμπεριφορά). Ευχαριστούμε πολύ την οργάνωση «Ζω.Ε.Σ.» και την κα Παπαποστόλου Κατερίνα που μοιράστηκε μαζί μας χρήσιμες πληροφορίες κι εμπειρίες, κάνοντας μας να αγαπήσουμε ακόμη περισσότερο τους τετράποδους φίλους μας!

Below you will find a list of statements. We would like you to denote to what level you are satisfied or not  . The correspondence of numbers to levels of satisfaction/not satisfaction   is given below. Please circle the number which best reflects your stance.

ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗ ΡΟΥΜΑΝΙΑ

  1. https://conil.ro/
  2. https://scoalaconil.ro/

Facebook page links:

https://www.facebook.com/CentruldeziCONIL

https://www.facebook.com/ScoalaCONIL

AAE post on our page:

https://www.facebook.com/photo/?fbid=872050351590298&set=a.656751593120176

ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ

https://pendiknamikkemalilkokulu.meb.k12.tr/icerikler/listele_eramus.html

Ενημέρωση

Aγαπητή κυρία, Αγαπητέ κύριε,

Σας ενημερώνουμε ότι έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του ΙΚΥ ενημερωτικά φυλλάδια για τους τομείς της Σχολικής και της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, καθώς και γενικό φυλλάδιο για το Πρόγραμμα Erasmus+.

https://www.iky.gr/el/ekdoseis/item/3991-enimerotiko-fylladio-erasmus-gia-tin-sxoliki-ekpaidefsi

https://www.iky.gr/el/ekdoseis/item/3992-enimerotiko-fylladio-erasmus-gia-tin-epaggelmatiki-ekpaidefsi-kai-katartisi

https://www.iky.gr/el/ekdoseis/item/3995-enimerotiko-fylladio-gia-to-programma-erasmus

5η Ημέρα Erasmus+ στη Κωνσταντινούπολη:

Την Παρασκευή 26/5/2023 παρακολουθήσαμε στο σχολείο Namik Kemal Ilkokulu τις παρουσιάσεις του Project Animal Assisted Edication , ανταλλάξαμε τις απόψεις μας, μάθαμε παραδοσιακούς χορούς από τους μαθητές/τριες και τους συναδέλφους της Τουρκίας και είδαμε παραδοσιακά έθιμα. Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε την ακαδημία όπου διδάσκονται ύφανση μεταξωτών χαλιών στον αργαλειό , ξυλογλυπτική και κεραμική τέχνη! Τέλος ανανεώσαμε το ραντεβού μας για ένα καινούριο Project!

4η Ημέρα Erasmus+ στη Κωνσταντινούπολη:

Την Πέμπτη 25/5/2023 παρακολουθήσαμε τη θεραπεία με σκύλους με μαθητές του σχολείου. Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε το νησί Πρίγκηπος (τουρκ. Büyükada = μεγαλονήσι) το οποίο είναι το μεγαλύτερο από την ομώνυμη εξ αυτού συστάδα των εννιά Πριγκηπονήσων της Προποντίδας. Στην περιοχή που βρίσκεται το σχολείο μάθαμε για την Εbru , η οποία είναι μια αρχαία τεχνική ζωγραφικής όπου το σχέδιο γίνεται στην επιφάνεια του νερού.

3η Ημέρα Erasmus+ στη Κωνσταντινούπολη: 

Την Τετάρτη 24/5/2023  στη Κωνσταντινούπολη, επισκεφτήκαμε το   Top Kapi palace και στη συνέχεια την Αγία Σοφιά , το Μπλε Τζαμί και  το υδραγωγείο της Μέδουσας  όπου θαυμάσαμε την αρχιτεκτονική και μάθαμε για την ιστορία  του – χτίστηκε τον 6ο αιώνα κατά τη διάρκεια της βασιλείας του Βυζαντινού Αυτοκράτορα Ιουστινιανού Α’.Τέλος περιηγηθήκαμε στο Grand Bazzaar και ανακαλύψαμε τις μυρωδιές των μπαχαρικών της Πόλης!

2η Ημέρα Erasmus+ στη Κωνσταντινούπολη:

Την Τρίτη 23/5/2023  πραγματοποιήθηκε επίσκεψη και παρακολούθηση συνεδρίας στο dog therapy center, όπου οι μαθητές του σχολείου αναπτύσσουν δεξιότητες λεκτικές και μη , με τη βοήθεια του σκύλου θεραπευτή. Στη συνέχεια ξεναγηθήκαμε στο παλάτι Ντολμαμπακτσε και συνεχίσαμε με την κρουαζιέρα στο Βόσπορο. Στο τέλος της ημέρας γευτήκαμε το παραδοσιακό κιουνεφέ της Κωνσταντινούπολης!!!

1η Ημέρα Erasmus+ στη Κωνσταντινούπολη:

Τη Δευτέρα 22/5/2023  πραγματοποιήθηκε συνάντηση και ανταλλαγή απόψεων για την μέχρι τώρα πορεία του προγράμματος Erasmus+ με τίτλο  <<Animal Assisted Education For Disabled Students>> μεταξύ των εκπροσώπων των σχολείων ΕΕΕΕΚ Κaterinis – Pendik Namik Kemal Ilkokulu  & Scoala Primara Conil στην Κωνσταντινούπολη.

Τελευταία ημέρα η Παρασκευή 24/3/2023, όπου πήγαμε ημερήσια εκδρομή στο «Κάστρο του Κόμη Δράκουλα», στο χωριό Μπραν. Στη συνέχεια, κάναμε έναν απολογισμό του προγράμματος και μοιραστήκαμε νέες ιδέες. Τέλος, ανανεώσαμε το ραντεβού μας για το επόμενο ταξίδι μας στην Κωνσταντινούπολη!

Την Πέμπτη 23/3/2023 επισκεφθήκαμε και πάλι το σχολείο «CONIL», αλλά αυτή τη φορά μας περίμενε μια πολύ ωραία έκπληξη! Οι μαθητές τραγούδησαν για εμάς και όλοι μαζί χορέψαμε, γυμναστήκαμε, δημιουργήσαμε τον δικό μας βυθό και κάναμε χειροτεχνίες! Στη συνέχεια, συζητήσαμε με τους συναδέλφους των δύο χωρών διαδικαστικά ζητήματα του προγράμματος και καταγράψαμε τις επόμενες δράσεις μας. Τέλος, επισκεφθήκαμε το επιβλητικό κτίριο του κοινοβουλίου της Ρουμανίας και ανανεώσαμε το ραντεβού μας για την επόμενη και τελευταία ημέρα.

Την Τετάρτη 22/3/2023 πραγματοποιήσαμε ημερήσια σχολική εκδρομή με τους μαθητές του «CONIL», στην πόλη Constanta. Συγκεκριμενα, επισκεφθήκαμε το «Dolphinarium» όπου είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε ένα ξεχωριστό σόου με δελφίνια και να περιηγηθούμε στη γύρω περιοχή. Τέλος, είδαμε από κοντά τη Μαύρη Θάλασσα και δοκιμάσαμε τοπικά εδέσματα!

Την Τρίτη 21/3/23 οι μαθητές του σχολείου «CONIL» μας χάρισαν την καλύτερη τελετή υποδοχής! Τραγούδησαν και χόρεψαν για εμάς… Μας γέμισαν αγκαλιές, χαμόγελα και θετικά συναισθήματα! Στη συνέχεια, οι Ρουμάνοι συνάδελφοί μας μας ξενάγησαν στους χώρους του σχολείου, μας έκαναν γνωστό τον τρόπο λειτουργίας του και μας προσέφεραν τα ξεχωριστά πιάτα που παρασκευάζονται στην κουζίνα τους! Τέλος, επισκεφθήκαμε το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας «GrigoreAntipa» και ανανεώσαμε το ραντεβού μας για την επόμενη μέρα!

Η τρέχουσα εβδομάδα είναι αφιερωμένη στο πρόγραμμα Erasmus+ που συμμετέχει το σχολείο μας. Τη Δευτέρα 20/3/23 οι Ρουμάνοι οικοδεσπότες υποδέχθηκαν με μεγάλη χαρά εμάς και τους Τούρκους συναδέλφους μας. Η εβδομάδα ξεκίνησε με μια πρωτότυπη επίσκεψη στο «Κέντρο Θεραπευτικής Ιππασίας», στην περιοχή Peris. Εκεί, είχαμε την ευκαιρία να ξεναγηθούμε στους χώρους του κέντρου, να παρακολουθήσουμε μαθήματα θεραπευτικής ιππασίας και να συζητήσουμε με την πρωταθλήτρια ιππασίας κα LupescuCorina. Ξεχωριστή ήταν η θερμή τους φιλοξενία και τα πλούσια τοπικά εδέσματα που μας προσέφεραν. Το απόγευμα  επισκεφθήκαμε ένα θεματικό εστιατόριο του Βουκουρεστίου όπου δοκιμάσαμε τα παραδοσιακά φαγητά της χώρας και προγραμματίσαμε τις επόμενες δράσεις μας.

Την Παρασκευή, τελευταία ημέρα του Virtual Meeting η εβδομάδα έκλεισε με τα σχέδια μαθήματος που δημιουργήθηκαν συνεργατικά από τους συναδέλφους και από τα τρία σχολεία και συζητήθηκαν τα επόμενα βήματα του προγράμματος.

Επόμενη συνάντηση στο σχολείο της Ρουμανίας τον ερχόμενο Μάρτιο με νέα σχέδια!!!

Την Πέμπτη, το σχολείο της Ρουμανίας , Scoala Primara CONIL μας παρουσίασε με έναν δικό του καλεσμένο το πιλοτικό θεραπευτικό πρόγραμμα με δελφίνια  σε παιδιά με αναπηρίες .

Σύμφωνα με μελέτες, το κολύμπι με δελφίνια θεωρείται ότι παρέχει τον σωστό συνδυασμό των ερεθισμάτων, ώστε να βοηθήσει το παιδί να φτάσει σε υψηλότερα επίπεδα επικοινωνίας. Η θεραπεία μέσα από το κολύμπι με δελφίνια χρησιμοποιείται ως μέθοδος σε παιδιά με σωματικές αναπηρίες, αναπτυξιακές δυσκολίες, εγκεφαλική ή μυϊκή παράλυση, σύνδρομο χρόνιας κόπωσης, τραυματισμό της σπονδυλικής στήλης ή κάκωση του νωτιαίου μυελού, νεοπλασματικές ασθένειες, καρκίνο, προβλήματα λόγου, σκλήρυνση κατά πλάκας, επιληψία, αυτισμό ή σύνδρομο Down. Η δελφινοθεραπεία, επίσης, φαίνεται να έχει θετικά αποτελέσματα στα παιδιά που πάσχουν από φοβίες, άγχος, κατάθλιψη, μετα-τραυματικό στρες, καθώς και μια ποικιλία από συναισθηματικές και ψυχικές διαταραχές.

Την Τετάρτη, είχαμε την τιμή να φιλοξενήσουμε εκπροσώπους της  Lara Guide Dog  School Hellas ( https://www.laraguidedogs.gr/know-us/) , την Χαρά Μπουργάνη (communications manager) και τον Γιώργο Μαρσέλο, Guide dog Handler of Jazz guide dog.

Είναι η πρώτη σχολή σκύλων οδηγών που ιδρύθηκε στην Ελλάδα το 2008 και η μοναδική

με επικεφαλής μια τυφλή πρόεδρο, την ψυχολόγο Ιωάννα Μαρία Γκέρτσου.

Κύριοι στόχοι είναι  :

1.Η  προσφορά  δωρεάν ειδικά εκπαιδευμένων   σκύλων οδηγών  σε άτομα με προβλήματα όρασης .

2. Η διευκόλυνση  της καθημερινότητάς τους καθώς και η  αυτόνομη διαβίωση τους. 

3. Η  Εκπαίδευση και η  ευαισθητοποίηση τόσο του κοινού όσο και της πολιτείας, σχετικά με την αποδοχή σκύλων οδηγών τυφλών και των ατόμων με προβλήματα όρασης.

Την Τρίτη,   το σχολείο της Κωνσταντινούπολης,  με  καλεσμένο της μία  εκπαιδευτικό, μας παρουσίασαν ένα   θεραπευτικό πρόγραμμα εκπαιδευσης παιδιων με αναπηρία με τη βοήθεια σκύλων και ένα ερευνητικό πιλοτικό πρόγραμμα με γάτες που συνυπάρχουν μέσα στην τάξη του σχολείου με μαθητές , με σκοπό την ολόπλευρη ανάπτυξη των μαθητών και την συναισθηματική τους εξέλιξη.

Την εβδομάδα από 12 έως και 16 Δεκεμβρίου του  2022,  πραγματοποιήθηκε το virtual meeting του προγράμματος  Εrasmus +.  Η  διοργανώτρια χώρα  αυτή την εβδομάδα,  ήταν οι εταίροι μας από το σχολείο της  Κωνσταντινούπολης, Pendik Namik Kemal Ilkokulu.

Τη Δευτέρα,  έγινε ο απολογισμός των εργασιών του προγράμματος  και παρουσιάστηκαν  τα πρότυπα σχέδια μαθήματος   και από τους τρεις εταίρους.

CONIL REPORT – Greece first stage 7 – 11 nov

Το σχολείο της Ρουμανίας! – School of Romania!

Website

Facebook

Website for Erasmus+

Visit District Central Macedonia Greece!!!

Website

Τελευταία ημέρα η Παρασκευή 11-11-2022, όπου επισκεφθήκαμε όλοι μαζί το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης, ώστε οι φιλοξενούμενοι να δουν το σύγχρονο κτίριο όπου στεγάζεται και τον τρόπο λειτουργίας της σχολικής μονάδας. Στη συνέχεια, κάναμε έναν απολογισμό του προγράμματος και μοιραστήκαμε νέες ιδέες. Στο τέλος της ημέρας δεν έλειψε η διασκέδαση καθώς παίξαμε bowling δημιουργώντας νέες αναμνήσεις. Φυσικά, προσφέραμε στους φιλοξενούμενούς μας αναμνηστικά δωράκια αντιπροσωπευτικά της χώρας μας και ανανεώσαμε το ραντεβού μας για το επόμενο ταξίδι στο Βουκουρέστι!

The last day was Friday (11/11/2022) where we all visited the Special Primary School of Katerini. Our guests had the opportunity to see the modern facilities where it is housed and how the school unit operates. At the aftermath, we debriefed the program and shared new ideas. At the end of the day, there was plenty of fun as we played bowling, making new experiences. Of course, we offered our guests souvenirs representative of our country and renewed our appointment for the next trip to Bucharest.

Την Πέμπτη 10-11-2022, η ημέρα ξεκίνησε με την τελευταία μας επίσκεψη στον Ιππικό Όμιλο «3 Hills Academy», στον Τρίλοφο. Εκεί, οι φιλοξενούμενοί μας είχαν την ευκαιρία να περιποιηθούν τα άλογα, να έρθουν σε επαφή μαζί τους και φυσικά να βιώσουν κάποια από τα οφέλη της θεραπευτικής ιππασίας. Συγκεκριμένα, διδάχθηκαν πώς να είναι οδηγοί του αλόγου και πλαϊνοί βοηθοί. Ως έφιπποι, ακολούθησαν τις οδηγίες που τους δίνονταν πραγματοποιώντας εξειδικευμένες δραστηριότητες. Στη συνέχεια, στα πλαίσια της γνωριμίας με τον ελληνικό πολιτισμό, επισκεφθήκαμε τον αρχαιολογικό χώρο και το Μουσείο του Δίου. Η ημέρα έκλεισε με ελληνική βραδιά, παραδοσιακούς χορούς και τραγούδια.

On Thursday (10/11/2022), the day started with our last visit to the Equestrian Club «3 Hills Academy», in Trilofos. There, our guests had the opportunity to groom the horses, get in touch with them and of course experience some of the benefits of therapeutic riding. Specifically, they were taught how to be horse guides and sidekicks. As riders, they followed the instructions given to them by carrying out specialized activities. Then, as part of learning the Greek culture, we visited the archaeological site and the Museum of Dion. The day ended with a Greece by night, traditional dances and songs.

Η Τετάρτη 09-11-2022, ήταν μια πολύ ιδιαίτερη μέρα για το σχολείο μας καθώς διοργάνωσε επιτυχώς το συνέδριο με τίτλο «Animal assisted education for disabled students». Ευχαριστούμε, ιδιαίτερα, τόσο τους ομιλητές οσο και όλους τους παρευρισκόμενους που μας τίμησαν με την παρουσία τους! Στη συνέχεια, επισκεφθήκαμε τη Γρίτσα Λιτοχώρου ώστε οι φιλοξενούμενοι να δουν τις ομορφιές της περιοχής και να απολαύσουν το ελληνικό φαγητό.

Wednesday (09/11/2022) was a special day for our school as it successfully organized the conference entitled «Animal assisted education for disabled students». We especially thank the speakers and all the attendees who honored us with their presence! Afterwards, we visited Gritsa Litochoro so that the guests could see the beauties of the area and enjoy the Greek food.

Συνεχίζοντας τις δράσεις μας, την Τρίτη 08-11-2022 υποδεχθήκαμε στο σχολείο μας και τους Ρουμάνους συμμετέχοντες στο πρόγραμμα Erasmus+. Γνωριστήκαμε από κοντά, ανταλλάξαμε απόψεις και βάψαμε στον προαύλιο χώρο μας τον «βυθό». Τέλος, μαζί με τους μαθητές επισκεφθήκαμε τον Ιππικό Όμιλο «3 Hills Academy», στον Τρίλοφο. Εκεί, δείξαμε στην πράξη πώς τα παιδιά συμμετέχουν στη θεραπευτική ιππασία. Ακόμη, οι φιλοξενούμενοί μας είχαν την ευκαιρία να γίνουν για λίγο «μαθητές» και να συμμετέχουν σε διάφορες δραστηριότητες έφιπποι.

Continuing our actions, on Tuesday (08-11-2022) we welcomed to our school the Romanian participants in the Erasmus+ program. We met up close, exchanged opinions and painted the «bottom» in the front yard of the school. Finally, along with the students we visited the Equestrian Club «3 Hills Academy», in Trilofos. There, we demonstrated in practice how children participate in therapeutic riding. Also, our guests had the opportunity to become «students» for a while and participate in various activities on horseback.

Η τρέχουσα εβδομάδα, από 07-11-2022 έως 11-11-2022, είναι αφιερωμένη στο πρόγραμμα Erasmus+ που συμμετέχει το σχολείο μας. Έτσι, τη Δευτέρα 07-11-2022 είχαμε τη χαρά να γνωρίσουμε από κοντά τους Τούρκους συναδέλφους μας. Ξεναγήθηκαν στους χώρους του σχολείου, μας παρουσίασαν το δικό τους σχολείο και συζητήσαμε τις ομοιότητες και τις διαφορές μας. Τέλος, επισκεφθήκαμε το Κέντρο Πληροφόρησης Εθνικού Δρυμού Ολύμπου στο Λιτόχωρο και το φαράγγι του Ενιπέα όπου κάναμε πεζοπορία.

The current week, (07-11-2022 to 11-11-2022) is dedicated to the Erasmus+ program. So, on Monday (07/11/2022) we had the pleasure of meeting our Turkish colleagues. They were given a tour of our school facilities. They introduced us their own school and discussed similarities and differences. Finally, we visited the Olympus National Forest Information Center in Litochoro and the Enipea gorge for hiking.

Ε-15.15: ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ
Βεβαιώνεται ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία που τηρούνται στο Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ) – Εθνική Μονάδα Συντονισμού (ΙΚΥ/ΕΜΣ) του προγράμματος ERASMUS+ 2021-2027, ο κατωτέρω δικαιούχος οργανισμός υλοποίησε του κατωτέρω σχεδίου (project), στο πλαίσιο του προγράμματος ERASMUS+ 2021-2027.
Τομέας ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Δράση ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ &
ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ – ΚΑ2
KA210-ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ ΜΙΚΡΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ
Αριθμός σύμβασης επιχορήγησης / σχεδίου 2021-1-EL01-KA210-SCH-000031305
Δικαιούχος οργανισμός ΕΕΕΕΚ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
Τίτλος Animal Assisted Education for Disabled Students

Ποιοτική Αξιολόγηση

.site-info { display : none; }